Rabu, 8 Oktober 2008

PAK LAH, JANGAN TINGGAL DAKU...

30 NGO berkumpul di kediaman rasmi PM

PUTRAJAYA: Lebih 30 wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) berhimpun secara aman di depan pekarangan kediaman rasmi Perdana Menteri di Seri Perdana, di sini, sejak awal pagi ini bagi menyatakan sokongan terhadap kepemimpinan Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

Mereka yang berkumpul sejak jam 7.15 pagi adalah terdiri daripada Alumni Kelab Umno Luar Negara, Pertubuhan Kebajikan Insan Bakti (PERKIP) dan Pekida.

Abdullah dijadual menyatakan pendiriannya sama ada mempertahankan jawatannya sebagai Presiden Umno pada pemilihan Mac depan ketika mesyuarat khas Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN), di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), jam 3.30 petang ini

~MataHati~: Depa semua tahu perangai PM kita ni... tak boleh kena bodek sikit... Dulu di Johor kena desak serah kuasa - dia kata ok ok. Lepas tu pergi Kelantan kena tee-up dgn Anwar Musa yang baru dapat Tan Sri - terus kata akar umbi masih mahu dia jadi PM.

Sebab itu dia mintak masa untuk umum... biar sempat KJ atur & bayar orang untuk demo kat depan rumah dia... dalam poket lah semua tu...

0 ulasan: