Khamis, 25 September 2008

SURUHANJAYA DIRAJA MAKANAN ANJING


Theresa Kok ketika mengadakan Sidang Akhbar selepas dibebaskan dari tahanan ISA mendakwa diberikan makanan yang lebih baik sedikit dari 'makanan anjing'.

Bukankan 'Anjing' sepatutnya diberikan makanan anjing. Mengapa Kerajaan memberi makanan yang lebih baik sedikit dari makanan anjing kepada seekor 'Anjing'.

Kerajaan Abdullah sering melakukan kesilapan atas alasan untuk lebih terbuka dan hadhari, sehingga 'Anjing' pun ingin diberikan makanan yang lebih baik sedikit dari makanan anjing. 'Anjing' tetap 'Anjing'. 'Anjing' tetap akan komplen walaupun diberikan makanan yang serupa untuk Abdullah sendiri pun. Sebab 'Anjing' ini serupa Iblis yang kerjanya Membangkang dan Komplen selagi matlamatnya tak tercapai.

Menteri pun ada bodohnya juga. Dengar komplen dari 'Anjing' terus melatah. Hebuh nak siasat. Lebih baik tubuhkan 'Suruhanjaya Siasatan DiRaja Makanan Anjing'. Kalau dah makanan Tahanan ISA sama dengan makanan Abdullah, rasanya tak muat seluar dan baju Raja Petra bila keluar nanti. (Orang ni tak payah keluarkan pun tak per.... jenis TB (takut bini) ni susah.)

Datuk Ibrahim Ali mendakwa sihat walafiat ketika berada dan keluar dari ISA dulu.

Saya cadangkan kepada Kerajaan supaya menjemput mereka yang menentang ISA termasuk Pemimpin-Pemimpin Pembangkang dan tak lupa juga Majlis Peguam untuk melawat dan menziarahi Kem Tahanan ISA di Kemunting. Satu lawatan dicadangkan selama 2 hingga 4 tahun.

InsyaAllah, mereka ini semua akan tahu keadaan sebenar di Kem Tahanan ISA dan akan menyokong kewujudan ISA seperti yang Datuk Ibrahim Ali lakukan sekarang.

Orang yang pertama dan harus mengetuai lawatan 2 hingga 4 tahun ke Kem Tahanan ISA Kemunting ini adalah Anwar Ibrahim Si Penggila Kuasa itu.

0 ulasan: