Sabtu, 7 Februari 2009

PERISTIWA DI PERAK : ANGKARA KERAKUSAN DAP & PENGAJARAN BUAT MELAYU


Sdra Rizal, Semua ini adalah berpunca idea jahat dan pengajaran kepada Anwar Ibrahim Si Penggila Kuasa dan Pengkhianat Bangsa. Dialah syaitan yang mengajarkan pemikiran lompat melompat ini dengan menghebahkan 16 Sept 2008 sebagai Hari Lompat Katak Semalaysia.

Apa kata mereka sekiranya 16 Sept menjadi kenyataan tempohari? Tentu mereka akan kata "DEMOKRASI, RAKYAT MAHUKAN PERUBAHAN etc etc. LOMPAT BAGI MEREKA HIJRAH. LOMPAT BAGI BN KHIANAT'.

ALLAH MAHA BESAR. Hukuman akhir zaman tiba di dunia lagi.

Kita bukan DEMOKRASI TULEN. Kita Demokrasi BerPerwakilan, Demokrasi Raja Berperlembagaan. Undang2 kita yang ada membenarkan perkara ini berlaku. Apabila tiada lagi undang2 yang menghalang bermakna ianya diperbolehkan walaupun dari segi moralnya ianya tidak manis sekali dipandang.

INI PENGAJARAN UNTUK SI PENGGILA KUASA YANG SEDANG MELENGAHKAN PERBICARAAN LIWATNYA.

INGAT APA KATA PEMIMPIN PR BILA DATUK NASA MENYEBERANG KE PR. ANGKUH & SOMBONG SEGALA ANWAR, SEGALA HADI DAN SEGALA NIK AZIZ. UMNO diibaratkan seperti POKOK YANG HAMPIR MATI. Tindakan Datuk Nasa di puji segala puji. Malah dengan bangga berkata ramai yang akan melompat lagi.

ALLAH MAHA BESAR. Hukuman akhir zaman tiba di dunia lagi.

Hanya 11 hari Allah memberi rasa bangga & riak dalam jiwa mereka. Selepas 11 hari Allah swt menarik semula segala sombong segala riak termasuk menarik segala pangkat yang telah dikurniakan melalui DYMM Paduka Seri Sultan dari pada mereka..

Adakah mereka terima ketentuan ALLAH ini dengan rasa penuh syukur dan TAKWA sebagaimana ketika menerima segala kurniaan mereka dahulu.

Udah ler yop... Hidung tak mancung pipi tersorong-sorong.

Juga sdra Rizal, janganlah sdra merasa gundah gulana lagi.

Di Malaysia, setiap calon yang bertanding dalam setiap pilihanraya walaupun mewakili parti tertentu, tetapi kedudukannya dalam Dewan adalah dikira dirinya secara individu. Setiap wakil rakyat adalah telah dipilih dari kawasannya tempat ia bertanding. Ia secara sah mewakili rakyat dikawasannya. Perubahan pendirian dan sokongan wakil rakyat tersebut tetap dikira juga sebagai perubahan pendirian dan sokongan rakyat di kawasanya. Sekiranya bertentangan, ianya hanya boleh dihukum pada pilihanraya yang akan datang.

Inilah Demokrasi berperwakilan.

Kini beberapa wakil rakyat telah berubah pendirian. Mereka telah tidak sehaluan dengan Kerajaan Negeri pimpinan Pakatan. Mereka telah bersetuju untuk memberikan sokongan kepada BN sehingga BN pula boleh memperolehi sokongan MAJORITI Ahli Dewan.

Apakah yang sepatutnya BN lakukan? Biarkan mereka yang minoriti meneruskan KERAJAAN? BODOH SANGATKAH BN?

INILAH PELUANG YANG DINANTIKAN untuk memperbaiki kerosakan silam. Peluang yang diberikan Allah ini jangan dipersiakan.

Sultan yang adil telah membuat keputusan berlandaskan undang2. Sultan yang Adil adalah undang2.

Inilah pengajaran buat Si Penggila Kuasa. Pengajaran kepada PAS agar tegas mendirikan pegangan Islam & Melayu dalam perjuangan. Pengajaran kepada DAP agar hormat dan tidak rakus merompak hak Pribumi.

PENGAJARAN JUGA BUAT PEMIMPIN UMNO AGAR JANGAN LAGI MENGKHIANATI AMANAH RAKYAT MELAYU.

PENGAJARAN JUGA BUAT SEMUA RAKYAT BAHAWA TUANKU RAJA-RAJA MELAYU MASIH MEMPUNYAI KUASA UNTUK MEMBUAT KEPUTUSAN DEMI KEBAIKKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.


INILAH PADAHNYA APABILA RAKYAT MEMILIH PAKATAN RAKYAT YANG TIDAK MEMPUNYAI KESATUAN IDEOLOGI PERJUANGAN... YANG BERJUANG HANYA UNTUK MELAKSANAKAN DENDAM KESUMAT AJARAN SYAITAN.

Wallahualam.

...........................
~MataHati~ Inilah jawapan kepada luahan gundah gulana Sdra Rizal dalam komen-komennya terhadap note saya di facebook.com

0 ulasan: