Isnin, 19 Disember 2011

KARPAL SINGH - ANWARIBRAHIM SAIFULBUHARI SORONGTARIK SUKASAMASUKA

AnwarIbrahim - "Rakyat harus menolak PAS kerana ia gagal untuk menjaga kebajikan orang Islam di negara ini. Ketidakjujuran perjuangan PAS terbukti daripada kerjasamanya dengan DAP untuk menafikan masa depan yang lebih cerah bagi orang Melayu".

Ini ucapan AnwarIbrahim sewaktu bersama UMNO. Kini beliau yang tidak jujur kepada bangsanya kerana bersekongkol dengan DAP... Malah mengharapkan Karpal Singh untuk membela masa depannya dalam isu liwat Saiful Buhari...

Apa kata Karpal Singh? "AnwarIbrahim & Saiful Buhari main sorong tarik secara suka sama suka".

Bermakna aktiviti sorong tarik memang berlaku dan ini disahkan dengan kewujudan sperma AnwarIbrahim dalam dubur Saiful Buhari.

Kesimpulan Karpal Singh juga membawa arti bahawa AnwarIbrahim memang pengamal homoseksual.

Karpal Singh mungkin tidak perasan bahawa kesimpulannya ketika menggulung pembelaan memberi kesan yang besar serta merosakbinasakan imej warak AnwarIbrahim yang telah ditonjolkannya selama selama ini.

Atau mungkin juga Karpal tidak perasankan kesimpulannya itu bakal memberi kesan buruk terhadap imej 'alim dan warak' AnwarIbrahim kerana mungkin.... Mungkin juga... Bagi Karpal Singh... Homoseksual adalah perkara biasa... Kicik-kicik lembu jaga, sudah besar masuk askar, askar pencen bank jaga, satu senapang puluru dua...

0 ulasan: