Jumaat, 12 November 2010

PKR - SARANG MAKHLUK PEROSAK

Pemimpin2 PKR asalnya adalah makhluk2 perosak yg telah gagal merosakkan UMNO melalui pelbagai cara kotor termasuk rasuah politik (ingat isu saham DRB HICOM). Apabila kepala segala makhluk perosak itu disingkirkan dari UMNO, sebahagian besar makhluk perosak telah turut meninggalkan UMNO dan menubuhkan PKR.

Di peringkat awal, atas dasar kasihan kepada Kepala makhluk perosak ini yg mendakwa dirinya dianiaya, rakyat yg terpengaruh memberikan sokongan kepada PKR.

Belum pun agenda ke Putrajaya dapat mencapai kejayaannya... Segala makhluk perosak sudah tidak dapat menyembunyikan lagi perangai buruk sebenar mereka yang penuh dengan kerakusan terhadap kuasa dan harta tanpa memikirkan masa depan rakyat dan negara. Segala cara dihalalkan oleh mereka.

Kini tembelang sudah pecah. Orang UMNO sudah kenal perangai makhluk-makhluk perosak ini sejak dari dahulu lagi. Proses pembersihan UMNO suatu masa dahulu telah berjaya. Kami merasa sungguh kasihan kepada ahli-ahli PKR yang baru menyedari bahawa yang mereka dokong selama ini adalah makhluk perosak yang merosakkan.

Jadikan ini sebagai pengalaman. Barang yang telah dibuang kerana sudah rosak janganlah digunakan semula. Tentu ada sebabnya ianya dibuang dan tidak digunakan lagi. Hanya yang bankrap sahaja yang menggunakan barang terbuang seperti Anwar Ibrahim.

0 ulasan: