Isnin, 3 November 2008

DATUK AZALINA DAN RASUAH POLITIK DI PENGERANG SIRI 2




(Salinan Laporan Polis 1)

~MataHati~: Menggunakan kaedah samseng dengan mengugut kakitangan Kerajaan seperti ini menunjukkan bahawa beliau tidak memiliki sesuatu yang jitu untuk ditawarkan kepada rakyat di Pengerang. Rakyat dan Ahli UMNO di Pengerang harus bijak menilai Pemimpin di sebalik 'Malam Rabu' yang mereka dokong ketika ini.

Apakah cara dan pendekatan ala samseng ini akan digunakan dalam Pergerakan Wanita nanti demi memastikan arahan Pak Lah untuk bersekongkol dengan Shahrizat bagi memastikan Riwayat Politik Rafidah Aziz dapat dikuburkan pada Mac depan. Kita tunggu dan lihat kebijaksanaan Wanita dalam memilih di antara Pemimpin yang akan memulihkan UMNO dengan Pemimpin yang bakal menjerumuskan UMNO ke lembah yang tidak dapat bangkit lagi.

Ingatlah pesanan Tun Dr Mahathir Mohamad : "Pemimpin bukan sahaja mesti bersih, tetapi juga mesti kelihatan bersih." Bersih dalam ertikata yang menyeluruh Rasuah dan Penyelewengan Kuasa, bersih juga dari sudut Moralnya. Jika ahli UMNO menolak Anwar Ibrahim kerana penyelewengan kuasa dan Moral yang telah dilakukannya dahulu, maka ahli UMNO juga harus menolak lain-lain pemimpin samada lelaki, Wanita, mahupun separuh wanita @ separuh lelaki jika melakukan perkara yang sama.

0 ulasan: