Isnin, 14 Julai 2008

Anwar tidak hadir ke IPK beri keterangan


14/07/2008 3:16pm

KUALA LUMPUR 14 Julai _ Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dijualkan memberi keterangan berhubung kes liwat melibatkan dirinya, tidak hadir di Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Polis Kuala Lumpur hari ini.

Peguamnya SN Nair ketika dihubungi mengesahkan perkara itu sambil menegaskan Penasihat Parti Keadilan (PKR) itu kini menunggu surat perintah 111 Kanun Prosedur Jenayah untuk hadir ke IPK.

Berpuluh wartawan dan jurugambar berkumpul di IPK berkenaan apabila dimaklumkan Anwar akan memberi keterangan pukul 2.30 petang ini berhubung laporan beliau meliwat pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Adnan pada 26 Jun lalu. - Utusan

~MataHatiJohor~ : Begitulah Anwar Ibrahim Si Penggila Kuasa itu. Sudah tentunya apabila pihak Polis menahannya kerana tidak mengendahkan arahan pihak berkuasa, Polis dan Kerajaan yang akan dipersalahkan. Kenapa Anwar? Berani kerana benar - Takut kerasa salah.
............................................................................

TERBARU : POLIS AKAN AMBIL TINDAKAN TERHADAP ANWAR : Maka Si Penggila Kuasa ini tidak akan berseorang ketika ditahan Polis nanti melainkan diiringi dengan ribuan penyokong fanatiknya. (Kemungkinan Kumpulan GAY juga akan turut serta membantah penahanan Anwar nanti.) Kah Kah Kah Kah @ pun penyokong fanatiknya itu sememangnya pengamal seks luar tabiee... Nauzubillah...

0 ulasan: