Sabtu, 12 April 2008

KEMELUT PEKEMBAR @ UMNO


Masih Relevankah Perjuangan UMNO? Adakah UMNO masih mengungguli Perjuangan Bangsa Melayu? Adakah UMNO masih mewakili Jiwa dan Harapan Bangsa Melayu? Mengapa Sokongan Melayu kepada UMNO semakin Hambar? Adakah UMNO hanya untuk Ahli UMNO sahaja? @ Adakah UMNO untuk Bangsa Melayu? Adakah parti alternatif lain untuk Melayu sebagai ganti kepada UMNO? Mengapa UMNO merosot di era Pak Lah? Mengapa Golongan Terpelajar Tidak Bersama UMNO? Benarkah Rakyat sudah Meluat melihat Telatah Pemimpin UMNO?


UMNO Perlu Berubah? Apa yang perlu di Ubah? Pemimpinnya? Perlembagaannya? Imej Wajahnya? Matlamat Perjuangannya? @ Sikap Pemimpinnya? Benarkah Budaya Membodek Pemimpin Melemahkan UMNO? Presiden UMNO pasang Kaki Pukul untuk Hentam Pengkritik? Presiden UMNO Maksum? Pengkritik Pemimpin = Pengkhianat Bangsa? UMNO sudah sakit tenat? UMNO tidak boleh Ditegur? UMNO Sombong kepada rakyat? Kepimpinan Presiden sudah tidak relevan? Rakyat merasa terpinggir dari perjuangan UMNO?


UMNO sudah Tua? UMNO diJangkiti Wabak? UMNO perlu dirawat dari Luar UMNO? Pilihanraya 12 sebagai titik permulaan rakyat biasa Merawat UMNO? Adakah Kepimpinan UMNO Sedar? Sekiranya gagal dipulihkan, UMNO akan dimuziumkan selepas PRU 13? UMNO Hanya Alat Perjuangan, Bukan Matlamat? Benarkah Alat Perjuangan boleh ditukarganti?


Sayang Bangsa Mu.....

0 ulasan: